Mavidunyamm valla hamile kalmadan önce bu sorunum vardı, emar çekilmiştim ilaç kullandım geçti. Hamileliğimin 13. Haftasi tekrar nüksetti. Doktor kalsiyum verdi rahim baskı yapiyor dedi. Kalsiyumdan sonra düzeldi fakat cok yürüdüğümde tekrar başlıyordu. 22. Haftada bel ağrısı ve kuyruk sokumu ağrısı olarak iki katı geri geldi. Zor yürüyorum, oturup kalkarken zorlanıyorum. Bazen hafifliyor, bazen geçiyor. Annemde böyleymiş ben de ona benzerim herhalde. Magnezyum biraz iyi geliyor, çok yürümemek lazım, dinlenmek lazım. Bir de otururken kuyruk sokumu üzerine kaykılarak oturmamak gerekiyor