Derin-derya09 Merhabalar herkese. Eflin liya ismini koymak istiyorum kızıma ilk duyduğumdan beri çok beğeniyorum isimli hastane çıkışı siparişi vereceğim sizce isim nasil ?
ZeynepAsyaAnnesi BuketHifa Derin-derya09 herkesin kendi kararı tabi sorduğunuz için söylüyorum eski isimler muazzam ben Kızımın ismini Zeynep koydum hitap etmesi kulağa çok hoş geliyor Yeni isimler bana hoş gelmiyor açıkçasi hitap etmesi kötü oluyor
BuketHifa ZeynepAsyaAnnesi Benim kızımda Hifa Peygamber efendimizin zamanında yaşayan bir sahabe kadının ismiydi Hifa Hatun 😊