Yenianne7 Selnsn Doktorum bana kabızlık olduğunda kullan demişti düzenli kullanılan bir ilaç değil zaten. Yine de doktoruna veya eczacıya danış istersen
Ebus2045 Selnsn doğumdan sonra hemen mi içtiniz acaba? Ben ilk dogumumda 4 gün çıkamadım gazda çıkaramadım ama doktorum hiç bu suruptan bahsetmemisti. Şimdi salı günü 2. Sezaryenimi olucam şurup aldım ama bebeğe zararı olur mu içsem mi icmesem mi emin olamıyorum. İlk dogumumdaki sikintilarida yaşamak istemiyorum. Sizden bu konuda bilgi alabilirmiyim rica etsem. Birde hayırlı olsun Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah ❤️
balevlatlarim3535 Selnsn bu tür ilaçları devamlı kullanmak daha çok bağımlılık alışkanlık yapıyor. Bu sefer içmeden çıkamiyorsun. Ben gebelikte kullanıyorum ama çok uzun sürerse kabizligim bir kez içiyorum çıkınca devam etmiyorum
Selnsn Ebus2045 amiin teşekkür ederim darısı size inşallah. Bana normalde doğumdan sonra yazmamıştı bu ilacı bende 4gün oldu tuvalete çıkamadım aşırı rahatsız etti söyledim bu ilacı yazdı. Benim doktorum 1 hafta bekleyip lavman yapıyomuş normalde ben isteyince yazdı. Ama arkadaşıma ilk gün ilaç verdi doktoru çıkardı hemen sizde beklemek istemeyosanız söyleyin direkt
Mihrimah44 Sezaryan sonra 3 gün büyük tuvalete çıkamayınca bir kerelige mahsus şurup şeklinde içtim ve o gün tuvalete çıkabildim, ben bir kere kullandım daha da kullanmadım