8 haftalık hamileyim 4 gündür kanamam geliyor acile gittik düşük riski olabilir dediler eve gönderdiler yarın gelin kadın doğum doktoru şu an gelemez 20 haftalık olsaydı gelirdi dediler nöbetçi ebe varmış bizde ertesi gün tekrar gittik ultrasonla baktı doktor kalp atışı devam ediyormuş bebeğimin ama hiç bir şekilde kanamama bakmadılar.. bebeğimin kesesi bebeğime göre küçükmüş dedi
Ama kanama bu yüzdenmi bilmiyorum doğru düzgün bir bilgi vermediler 😠