Uzanıyordum bırden bir sıcaklık hissettim heralde altıma kacırdım dedım sonra ayağa kalktım paçamdan aktı kan deliye döndüm 9 haftalıgız daha acile gittik kaynımla eşim çocukların basında evde kaldı bana sadece Progestan verdiler gönderdiler kalp atısı var hâlâ bebekte sorun yok dedı ama kalbim küt küt şimdi Eve geldım bel ve kasık agrım var Uzanıyorum ilacı ıctım doktor bol şu iç dedı nolur teyzelerı bızede dua edin