glbhr1 Merhaba kızlar oğluşumun adını Emre koymayı düşünüyorum. Eşimin adı Yunus uyumlu da olur diye düşündüm. Nasıl sizce 😊
bebikveben glbhr1 eşimin adı olmasa oğluma Emre ismini koyardım. Bence kulağa hoş gelişi ve anlam olarak çok güzel bi isim🥲
FNGNN Emre isminde ne kadar tanıdığım varsa sorumluluk noktasında ve birşeyleri ciddiye alma noktasında sorunları var ciddi ciddi bı daha düşünün diyorum.