sln23 Karyanur0 test bozuk olabilir canım yarın diğer testten al bir daha yap şüphen varsa adetin geçtiyse kan ver en garanti
duriskonunannesi Karyanur0 benim beyaz çizgi başıma gelmisti hamileydim ama benimki daha netti atabilirim isterseniz ,ilk gebeligimi öyle ogrenmistim
Karyanur0 sln23 bu bozuklar hep benimi buluyo anlamadimki dünkü tetdende bişey anlamamıştım bugün de böyle çıktı adetim 10 gündür geçiyor
Mlklrm 10 gün geçikmede ikinci çizgi hemen çıkar ama test de bozuk olabilir başka bir marka deneyebilirsiniz
duriskonunannesi Karyanur0 2019 da ilk gebeligimi böyle öğrenmiştim kaç tane yaptıysam bu şekilde çıktı betam çok dusukmus adetim 7 gün geçtiği halde geç döllenmeydi
Karyanur0 duriskonunannesi benim de 11 gün geçti fotoğraf da belli değil ama oda böyle beyaz çıktı benimde kafam karıştı varmı yokmu hala adet olmadım test yapmaktan yoruldum eğer olmazsam birkaç gün daha gidip tahlil vercem sağlık ocağına