birheyecanlikizannesi Merhaba anneler, Yoyko quantum kabin boy araba almayı düşünüyoruz. Alıp memnun kalan var mı? Yenidoğandan itibaren kullanmayı düşünüyoruz. Ya da Max 5000 tl fiyatında önerebileceğiniz kabin boy bebek arabası var mı?
Balparem Bende onun arastırmasındayım bu araba benimde hosuma gitti.Ama yinede kullanıcı tavsiyesi istiyorum.Kararsızım.Bende bekleyim şurada.Umarım cevap veren çıkar 🥰