Fetal DNA testinde raporda cinsiyet öğrenmek yasak yazıyor ama o firma doktorunuzu telefon ile arayarak bebeğin cinsiyetini söylüyor.bize doktorumuz raporu verdi.cinsiyet yazmaz yasak dedi ama doktoru cinsiyet hakkında mutlaka bilgilendiriyorlar dedi.ve cinsiyetimizi söyledi ☺️