31+4 teyim. Bugün ilk defa nst ye girdim doktor sancılarım olduğunu söyledi. Ama ben hiç bişey hissetmiyorum. Akşama kadar yat dinlen tekrar gel nstye dedi galiba yine sancılarım çıktı. 10 gün dinlen kalkma 10 gün sonra gel tektar bakalim dedi bu arada bide magnezyum verdi. Biraz korktum bişey olmaz değil mi 🤔