Melikeibrahim Biraz birbirimizi taniyalim bu kaçıncı gebeliğiniz? başka çocuğunuz var mi ? Serklaj olma nedeniniz nedir?
Ebruli_08 Melikeibrahim bu benim 2. Gebeliğim daha önce 22. Haftalık kaybım var ondan sonra rahim ağzı yetmezliği tanısı kondu o yüzden bu gebeliğimde Serklaj yapıldı
Melikeibrahim Ebruli_08 anladım benimde 20 ve 23 haftalık 2 kaybim var ayriyeten düşüklerim de oldu rahîm ağzım kisalmisti iyice sürekli operasyon geçirdim bu yüzden bunda 12 de dikiş atıldı
Melikeibrahim Ebruli_08 amin inşallah 🥀🤲🏻 Takipleselim güzel haberlerimizi verelim birbirimize inşallah