Piyorid sezeryandan sonra hep durmadan emzirdim. Evet sütüm yoktu ilk başlarda ama vazgecmedim ve asla olumsuz düşünmedim hep emziricem dedim sütüm gelecek diye söyledim kendime. Sonra sütüm cok guzel arttı. Rezene çayı demişlerdi bana ama ben ondan fayda görmedim. Sonraları da sütüm artsin diye beyaz kuru dut kaynattim hem içtim suyunu hem de dutlari yedim.