bbaby44 benim oğlum 5,800-54 cm doğdu hastaneden çıkarken kilosu 5,600 olmuştu . Yenidoğan zıbınlar 1 hafta sonra olmadı :) 1-3 ay ya da 0-3 aylıklar mantıklı onları da 1 ay zor kullandık zıbınları büyük alın , hatta 6-9 ay zıbın da kullanıyorum 2 aylık şuan :) ebebek in kalıpları çok küçük onu söylim orfaki beyaz zıbınlar 6-9 ay kullanıyorum bebeğim 2 aylık şuan öyle söylim , tulumlarda şuan 3-6 tam oluyor , ben artık6-9 ay aşıyorum büyük giysin hemen büyüyor çünkü . Yani önerim 3-6 ay alın genelde , 0-3 , 1-3 ay da 4-5 takım yeter yani çok bile büyük giysin hemen büyücek zaten , ben aldığım çoğu şeyi giydirmedim 0-3 ay , hemen büyüdü çünkü . Zıbınlarını şimdilik 3-6 ay tercih etmeni öneririm