Gulsen71 meraba ben daha 12. haftamdayım şeker yüklemesi yapılmadı ama kan tahlilimde tokluk 150 çıkınca doktor şüphelenip ortalama glukoz değeri ve hba1c baktı her şey gayet normal çıktı şeker yok dedi. O günden beri evde kendim takip ediyorum açlık hep sınırda, makarna tatlı gibi yersem 180 çıkıyor. Yarı aç kalırsam ve diyet beslenirsem eh normale dönüyor. Ben de merak ediyorum neden böyle şeker yok denildi ama hep yükseliyor