Selo111 38 arti 3te dogum yaptim bebegimin cigerinde su kalmis dediler yogun bakima aldilar. Doktor bugun bir fotografini atmis yuzu morarmis cok kotü oldum. Benzerini yasaysn var mi neler oldu sizde?
Minigiim-vebenn52 Biran önce al kucağına inşallah içini ferah tut stres de olma gözetim altında iyileşir bir an önce sütünü bol bol sağ götür stres olma ki sütünde kesilmesin 🌸
Selo111 Minigiim-vebenn52 tesekkurler canim cok korkuyorum umarim bir sey olmaz Allah kimseye evlat acisi vermesin