Kızlar doktorum 12.hafta da gel ikili test yapalım dedi ama internetten okuduğum kadarıyla kötü şeyler görüyorum sonuçta bu bir olasılık kötü olsa bile bebeğimi aldırmam bir cana kıymam rabbim sağlıklı evlat nasip etsin de siz yaptırdınız mi yaptırmayan varsa pişman oldu mu Yardımcı olur musunuz tecrübeli anneler 🤗🙏🏻