Kızlar 33. Haftada izne ayrılacağım, 32. Haftada çalışabilir raporu alacağım 33. Haftada tekrar çalışamaz alıp öyle mi ayrılmam gerek yoksa bir daha rapora gerek olmadan izne dilekçe verip ayrılabilir miyim bilgisi olan yazabilir mi ? Şimdiden teşekkürler 🌸