Ceyda41 Sizce hangisi daha güzel eşim tutturdu ayşe koyucam diye halamın adı ayse onun halasının adi ayşe torununun adı ayse ben nehir istiyorum fakat eşim kimliği ben cıkartıcam ayşe olucak diyor :((
ebis Ceyda41 nehir ismi güzel ama erkeklerdede kullanildigi icin beğenmiyorum artikk. Ama ayşenaz kulaga daha hoş geliyo sanki
bebekteyaparimkariyerde Ceyda41 canısı cinsiyet kesin belliyse eşin sana bi iyilik yapıp nehir Ayşe koysun ikisi birlikte 🤗
Ceyda41 ebis normalde ayşe ama naz i ben ekledim 🤣🤣 eşim öyle bişey yaparsa en azından diğer isimlerden farklı gerçi benim cinsiyet daha belli değil belki erkek olur oda kesin çınar olucak:)
Ceyda41 Deletedmom344 nehir cennet nehirleri olarak geçiyor ben çok istiyorum bakalim hayırlısı sağlıklı olsunda:))