Demetus 38+4 deyiz bebişşş son zamanlarda sürekli hıçkırık tutuyor sanırım pıt pıt kalp atışı gibi hissediyorum bende normal mi yahuuuu
ZeynePerolLl Demetus evet bende de oluyor bende kalp atışı sanıyorum ama hıçkırık galiba duyulmaz kalp atışı sanki o şekilde