Oznurkk sürekli tansiyonunu ölç, sakın tuz , yağlı ve hamurlu gıdalar yeme doğuma gidene kadar , bazen gizli zehirlenme de olabiliyor umarim sende olmaz sen içini ferah tut ve önlem al sakin ol ve sürekli doktor gözetiminde ol , her hafta tahlil ver enzimlerini kontrol ettir , baktin hala yükseliyor ve ödem de var hiç durmadan perinatoloğa git , sakın ciddiye almamazlık etme , benim hamileliğim mükemmel gidiyordu biri bana zehirleniyorsun deseydi asla inanmaz gülerdim, doktora gittiğim gün bile evi temizleyip işlerimi yapıp gittim güya ertesi gün de bebek eşyalarını yıkayacaktım o kadar iyi hissediyordum ama ne yazıkki doktorum acil alarm verdi ve yatışımı yaptı ve ben saatler geçtikçe fenalaştım, hamdolsun kriz geçirmeden ameliyata alınabildim , lütfen herşeyi ciddiye alın panik yapmadan süreci yönetin ve sürekli doktor kontrolünde olun …