Gullll2505 Merhaba serklajli gebeler özel hastaneye takipli olup dikiş aldıran var mı acaba dikiş almak için de ücret aliyolar mi doğum hanede mi alınıyor nasıl bi süreç
anapanda12 Gullll2505 2 kere aldırdım çatalda alınıyor 2dkda çok da uzun acılı bişi değil bir iki tık sesi ve aylardır bebeğini içerde tutan ip yok ☺️ normal doğum yapacaksanız 36-38hafta arası alınıyor ben devlet takipli olduğum için başka hastanelerde yaptırdım ama devletteki doktorum söktü serklajı sezeryan içinde doğum sırasında alıyorlarmış diye duydum hepinize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip olsun inşallah
Cigdemevsen Gullll2505 merhaba benim 38. Haftada sezeyanda alındı önce bebeği aldı sonra dikişi aldı doktorum ek ücret var mı bilmiyorum tek fiyat söylendi bize
YasminMtl Tam merak ettiğim konu ben de dışarıdan özel bir doktora takipliyim doğum yapacağım hastanede mi yapacak acaba yoksa kendi kliniğinde basit bir işlem mi? Sormayı unuttum kendisine bugün kontrole gitmiştim daha🙈ahh B12 esksikliği ahh
Gullll2505 YasminMtl Kimse cevap vermemiş 🙄Sormayın yaa ben de aşırı unutkan oldum hamilelikte daha da arttı sizin ne kadar kaldı
YasminMtl Gullll2505 31.haftamı tamamladım henüz doktorumla öngördüğümüz doğum şeklini konuşmadık fakat bi 4 hafta sonra dikişlerini alırım sonrasında bebek ne zaman gelmek isterse bekleriz dedi.Ben bu konuşmanın üzerine bile sormayı unuttum🙈😁 Bakalım 1 hafta sonra tekrar randevum var olmadı o zaman sorayım nerede nasıl yapacağını(unutmazsam😂)
Elifmommm14 Merhaba bende serklajliyim bu soruyu daha dün sordum sezeryan olursa doğumda alıyorlarmış
Gullll2505 Elifmommm14 Suanlik bir aksilik olmassa normal görünüyor doktorum 37 de alırız sonra sancilari bekleriz dedi
Gullll2505 anapanda12 Bi aksilik olmassa normal olacak inşallah biraz rahatlattiniz saolun bazıları çok acılı bi işlem olduğunu söylediler doktorum 37 de alırız sancılarını bekleriz dedi 33. Hafta olduk Aminn inşallah 😊
Cerens12_ YasminMtl bekleriz dediğine göre normal doğumu bekleyeceksiniz bir aksilik olmadıkça inşallah 🙂
Gullll2505 YasminMtl 35 de mi alacak benim ki 37 de alırım sonra sancılarını bekleriz dedi suanlik normal doğum düşünüyoruz bi aksilik olmassa benim de 33. Hafta oldu gün yaklastikca hem korkuyor hem heyecanlanıyorum benim de yarın kontrolüm inşallah bende unutmam da sorarim🤣
YasminMtl Cerens12_ Bilmece bulmaca gibi dikişleri alır bekleriz dedi ama konuşmaları sezeryan düşünüyor gibi elbet ki henüz çatı muayenesi falan olmadım ama biraz sıkıntılı panik bir tipim belki psikolojik olarak normali kaldıramayacağımı düşünüyordur.Önümüzdeki haftalarda açık açık konuşuruz artık:) Sağ salim o günleri görelim de hep birlikte kendimi şartlamıyorum ben normal doğum istiyorum ya da sezaryen doğum diye.
Gullll2505 Cigdemevsen Anladim teşekkür ederim benim şuanlik normal görünüyor öncesinde alınacak o yuzden cerrahi bir işlem mi merak ettim