kadertugrul7 40+6da geldi minik kuşumuz hâlâ hastanedeyiz normal doğum oldu darısı bekleyenlere inşallah rabbim hayirla kurtarsin hepinizi🤲❤️
1159098263 kadertugrul7 Anneli babalı büyüsün inşallah hayırlı olsun çok geçmiş olsun kb zamanı değil ama şuan ağrınız var mı bana son 1 ay kaldı çok korkuyorum
Seyma0323 Hayırlı olsun canim🤲 Allah hayırlı ömürler versin Hangi hastanede doğuriyim diye sormuştunuz bir ara nerde doğurdunuz sorabilsem 🥰 İnsallah evde bulmuşunuzdur🤲
kadertugrul7 Seyma0323 sehir hastanesinde yaptim cok güzel ilgilendiler Allah razi olsun sadece doğumum biraz zor oldu
kadertugrul7 1159098263 agrim dikislerden yana hic yok cok şükür sadece hâlâ sancinin etkisi var ara ara geliyor hemen kalkabildim bunda ayağa
Senayuzuntas kadertugrul7 yaa bnde yarın 40 olcam hiç gelesi yok nasıl oldu müsait olunca paylaşır mısınız
kadertugrul7 Seyma0323 amin inşallah tabiki kolay değil sadece ilkimden biraz daha zorladi beni bu sefer
Nnoktaa kadertugrul7 gözünüz aydın sağlıkla sıhhatle büyüsün 🥰 az önce size gönderdiğim mesajı gördüm aklıma geldi ne yaptı acaba doğurdu mu diye şimdi tesadüfen postu farkettim. 🥰💙
kadertugrul7 Nnoktaa cok teşekkür ederim rabbim ettigimiz dualarımızıda kabul eylesin inşallah tam doğum aninda edemesemde doğuma yakin ettim hayırlı sonuclar alir inşallah tüm dua bekleyenlerimiz
Selencnbz kadertugrul7 Allah analı babalı büyütsün,Allah size bağışlasın. Çok güzel bir hayatınız olsun inşallah. Darısı tüm doğum bekleyenlerin başına ❤️❤️❤️🧿🧿🧿🧿
kadertugrul7 Selencnbz amin inşallah cok teşekkür ederim rabbim bekleyenleri bir avazda kurtarsin inşallah 🤲❤️❤️
kadertugrul7 cevriye35_ kadertugrul7 Evet teyzeleri cuma günü 40+5te kontrole gitmistik günümüz dolduğu icin 2 gune bir gidiyorduk pazarteside sanci vs olmazsa yatış verilcekti suni denenicekti ben bi korkuyla gittim bi yandanda okudum yolda ama iki gündür alt tarafimda bi bicak batar gibi oluyordu bacaklarim kitleniyordu ara ara oluyordu ama bu kez cok sık oldu neyse dedim gittik kontrole doktor zaten direk alttan muayne istedi açıklık vs varsa yatisi yapalim dedi bosa bekleme dedi bakti 3-4 cm acilma sanci desen yok denicek kadar nstde gittik öğleden sonra 4te yatisim yapildi eve gidip gelsem dedim riske atamam dedi izin vermedi gidicektim yinede aslinda bi son kez duş felan aliyim diye ama temizlik gorevlisi bence git yatisini yaptir hemen yer kalmazsa acil servise gonderir zorlanirsin orda dedi gittim normal polikinlikten yatisimi yaptirdim 6 da suni takıldı ben ozamana kadar yürüdüm koridorda sürekli suni takildi nst bağlandı ebeler stajerdi çok güler yüzlü cok nazik davrandilar hepsinden Allah razi olsun nst dışında hep ayaktaydim plates topu vardi onunla egzersiz yaptim sürekli hareket halindeydim yavastan sancilarda başladı güzel karsiladim ama hiç bağırıp cagirmadim sürekli okudum plates topuyla felan egzersiz yaptim sonra muaynem oldu 8 cm dedi ama bebek catalda kalmış gecmemis secde pozisyonunda durdurdu ebe beni sanci geldikce comel ikin tuvalet yapar gibi dedi yatakta zorlandim biraz yere indim comeldim nasil rahat edersej öyle yap dedi sonra tekrar yataga çıktım sanciyi kesti bu ara da kendi gelmeye başladı sancilar bacaklarimi actim ikindim sürekli derken bebiş gecti cataldan saat gece 12 bu arada masaya alicaz dediler bu sefer ben kendimi durduramiyorum ikinma hissi geliyor dedim kalkamiycam ebe kalkarsin felan dedi bakti kalkamiyorim riske atmayalim bebek yere felan düşer bu seferde dedi yatakta doğum yapalim dedi tama dedim inanin yatak masadan kolay istediginiz şekilde yapin ben sirtima yastığı koydum bacaklarimi actim ikindim kesi atmadim hic bir müdahale de bulunmadi doktor geldi bekledi ben kendim ikindim bebek tamamen cikana kadar doktor bebegi karşıladı o kisimlar biraz zor oldu ilk dogumuma göre kesi atmadığı icin bebek kendi yirtarak çıktı 3650 doğdu kafasi biraz büyük gibi dedi cok şükür biraz zorluda olsa bebegim çıktı hemen kucagima verdi ten tene temas yaptik göbeği kesti aldi bebisi sonra beni toparladilar masaya aldi bebeğin esini çıkardı şükür oda hemen çıktı zorlanmadim dikisimi atti bebegimi beni giydirdiler odamiza çıkardılar bugünde evimize geldik ilk dogumumda sanci zordu biraz dogum kolaydi bundada doğum zorladi biraz beni cati kemigim tam esnemedigi icin doğum kismi zordu ama diger kisimlari çok güzeldi ebelerimizde cok guzel ilgilendi dogum sonrasida yanima geldiler bebegimi sevdiler bizim hikayemizde bu şekilde
cevriye35_ kadertugrul7 Maşallah canım Allah analı babalı büyütsün darısı bizlere olsun hikayeni bekliyoruz 🥰