gmzela1605 soft olanın plastik kısmı geniş ve daha yumuşak silikon yumuşaklığı gibi düşünün ( bazıları tombik bebkler softta daha rahat oluyor diyorlar . Oğlumda tombik bebekti ben airda bir sıkıntı yaşamadım) . Air olanı dışı daha sert bi plastik ( tombik bebeklerin airda rahat olmamma sebebi dudak çevresine iz yapıyor diyorlar dediğim gibi bwn öyle bir sıkıntı yaşamadım) . Uçları aynı hiç bir fark yok. Şuan 2. Ye hamileyim yine air tercih ettim . Umarım anlatabilmişimdir ☺️