Aegean Birinin ismini falan koyuyorsun bi şey diyemem ama öylesine koyuyorsan çok güzel bi isim değil bence🙊 Verdiği his hoşuma gitmedi. Lütfen okuyan bantlar varsa yanlış anlamasın😅