Tugceibo bu durum bana sürekli oluyor kahverengi leke olarak atletimi hep kirletir ve çok kötü kokar :/ genel cerraha gittim bebekken göbek bağınızın kesilmesi ile alakalı bir durum dedi süreklı kuru ve temiz tut çok oynama pamuklu çamaşır giy dedi baticonla temizliyordum ve bir krem vermişti bence sıkıntı edicek bir durum yok diye düşünüyorum içiniz rahat etsin yinede bir gidin genel cerraha