sahra67 canlarim bugun ignemin 15.günü doktorum iğneden sonra progestan fitili gece yatarken koy dedi gün icerisinde akintim oluyor beyaz acaba fitilmi yapıyor sabah bide ikiskimiz oldu fitil esime bulaştı fitil geceden erimiyormu anliyamadim
mom28_ sahra67 benim ikinci fitil kullanışım aynı durumdayız galiba siz ilk kullanıyorsunuz o yüzden şüphede kaldınız ama normal fitilden dolayı oluyor o beyaz tortu gibi leke gece koyuyoruz evet ama ertesi gün bile parcaları geliyor normal yani herkeste öyle oluyor lazım olan kısmı eriyip gidiyor o beyazlar dışı sanırım oda geliyor normal olarak
mom28_ sahra67 bende 11 eylülde iğne oldum adete 5 gün kaldı ama test yapmıyorum 3.klomen ve igne deneyişim umutlanmak yoruyor her ay hicbir sorun yokken bide daha zor