Sedefomur1 yok öyle acılı bsy değilki ve bı kaç saniye sürüyor hemencik bitiyor
Vajinal muayene daha zor 🙈
Bende cekindigim için gitmedim uzun süre ilerlettim boşu boşuna inaninki hiç bsy yok hem acısa da en fazla ne olabilir öyle aman aman bir acı değil ama ihmal ederseniz daha zor şartlar altında tedavi olursunuz
Belirti olarak sadece kaşıntı mi var ? Bende kaşıntı kanama ağrı ve hatta et parçası gibi bsy var o şekilde muayene oldum oldu bitti ye geldi sizde bu belirtiler yoksa çok daha kolay geçer ve tedaviniz de daha çabuk iyileşir