Bugün kontrolüm vardı 39+2 haftalığz,ikinci doğumum bu normal doğum görünüyor ama açılmam da yok sancım da,hiçbir belirtim yok, çocuğun kilosu 3800 kilo, salı günü tekrar gel dedi sormayı unuttum o gün sancım açılmam olmasa bile doğum başlatılabilir mi, beni doğum için mi çağırdı sormayı unuttum.Dogumu düşündükçe kafayı yiyecem artık ben