Premsesko 16 haftalık hamileyim dün uzanırken kalkıp lavaboya gittim iç çamaşırımda ıslaklık vardı ama popo kısmı da iz çıkacak çekilse ıslaktı ter gibiydi ama aklıma takıldı burda okudum 16 da vs suyu gelenler olmuş. Acaba su muydu ter mi ? Ben mi evham yapıyorum.
nb- Premsesko ter olma ihtimali yüksek tabi ki ama için rahat etsin diye bi muayeneye git bence ben aklıma takılan en ufak şeyde doktoruma danışıyorum iç rahatlığı çok önemli bemce sürekli evham yapmamak için
Selinakbas Premsesko Su gelmesi cok farklı canım. Su geldiği zaman aniden boşalıyor öyle cok az gelipte durmuyor. Ayrıca çok şiddetli ağrın falan yoksa sorun olmaz canım :)
Premsesko Yazmelegi_ bugün devamı gelmedi ama zaten bende akıntı hep var hafif peçeteye renksiz akıntım geliyor o kadar ama kurdum işte kafamda
Premsesko Selinakbas Ağrım yok şükür kasıklarda batma var ama o hep vardı. Mantar enfeksiyonum bazen akıntı yapıyor o var bide ama şuan iç çamaşırım kuru su olsa devam ederdi değil mi ?
nb- Premsesko yani kovmaya hakkı yok bi kere obu unut da korkutmak istemem ama düşük de olsa ihtimal olabilir herkesin aynı olmaz kimininki sızıntı gibş olur kimininki birden boşalır filan
Selinakbas Premsesko Tabiki de. Yatsan ya da ayağa kalsan o su mutlaka senden boşalıyor, çeşme gibi düşün. Su gelmesi bende de olmustu doktor ona idrar testi yapıyor ama sende mantar varsa ondan da olmus olabilir canım, yine de doktoruna sormanda fayda var💐