Hnd_01 Ebru3365 kayınvalidem almış bana,gaye bebe 10 lu hastane çıkışı,kumaşı deseni çok hoşuma gitti.pembe renk ayicikli 😍🥰
Tugbakara Ben iki benegimede yaptirdim. İnstgramdan. İsiltili_tasarim yaptirdim hep memnun kaldim bornozda yaptirdim hastane xikisida yaptirdim ben
Mervebyk Ebru3365 lohusahamile.com dan yaptırdım. Ama ilk doğar doğmaz knu giydirmiyecegim normal battaniyeli bi tulum almıştım ben üzerimi giydikten sonra nasipse giydirecegim
Sabiye51 Trendyol da 10 lu hastane çıkışı 430 liraya yaptırdım Lilabio site adı bakın derim çok kaliteli yumusacık
Erva123456 Ebru3365 anakuzusu diye bi sayfa var instagram da 10 lu cıkış 615 ti yanlis hatirlamiyosam isimli yaptirdim