Sonnur2 Kesem görünmüştü 4. Hafta henüz bebek yoktu 6. Haftam dolsun tekrar gideceğim . Mide bulantılarım bebeğin oluştuğunun belirtisi olur mu acaba ben boş gebelikten korkuyorum
Knur_23 Sonnur2 hiç stres yapmayın.. Allahın izniyle duyarsınız. Bu her aşaması güzel dönemi streslerle kötü hale getirmeyin 🙏🏻
Aysebkr1258 Sonnur2 4 hafta bebek görünmesi için çok erken ben 7. Haftamda görmüştüm telaş yapmayın boşu boşuna günü gelsin göreceksiniz inşallah
Dmn-rumeysa81 Benimde öyleydi çok erken 4. Hafta zaten en iyisi daha geç gitmek gözükür inşallah merak etmeyin