Mltsnl Kızlar merhaba 31.haftadayız ve bugün sabahtan beri alt tarafta bmyle oturunca kalkınca bir batma gibi sürekli idrara çıkma isteği gibi bişeyler oluyor anlamadım bilgisi olan yazabilir mi
balevlatlarim3535 Mltsnl bende 31+5 deyim. 31 de başladı akşamları aşırı derecede hareketli can acıtıyor bazen. Bazen aşağıya baskı yapıyor. Şimdi aşağıdan çıkacak diyorum. Son iki gündür aşağıya baskısı azaldi.İkinci gebeliğim normal olduğunu düşünüyorum çünkü büyüyorlar.
Mavi3475 Mltsnl Normal canım benimde ozamanlar başladı baskı sık idrar felan şuan 35+2 olduk hala aynıyım bunlar normal şeyler yani korkma büyüdükçe ister istemez baskı oluyor rahimde büyüyor
busraayksll Mltsnl Bende 30 dayım bende de var canım hem bebek baskı yapıyor hem ağırlaşıyoruz yani artık normal ama aşırı rahatsız ediyorsa bı acile görün
Mltsnl balevlatlarim3535 evet bende de öyle son zamanlarda acıtıyor aşagıda sanki uzanıyorum geçiyor ama oturunca baskı yapıyor
Yaren_0 Ya bu agri ve tuvalet olayi bende de var 5 dkkada bir tuvalete gitmekten uyuyamadim dün enfeksiyon var bnde gerci ama korkuyo yinede insan agrida olunca cocuk dusecekmis gibi hissediyorum
Mltsnl trkgleyla haftaya doktor kontrolüm var yani uzanınca geçiyor ama oturunca baskı yapıyor diye endişelendim
Mavi3475 Mltsnl Benimde ilk gebeliğim canım dediğim gibi bunlar çok normal şeyler doğuma kadar sürer böyle korkmanı gerektirecek hiçbir durum yok baskı yapar tuvaletten çıkıyorum sanki hiç gitmemiş gibiyim ama aslında tuvaletim yok ama baskıdan dolayı öyle hissediyoruz
Mltsnl busraayksll yok rahatsızlık değil de Farklı bir his yani hiç bilmiyorum diye bana tuhaf geldi demek ☺️