yeninesilanne-99 bende Sezeryan olalı 18 gün oluyor bana krem vs vermediler batikon sürdüm bir süre kontrole gittim iyi dedi bir de 40 ın çıkınca gel dedi iyiyim ama soğuk almamaya çalışıyorum ayaklarımı sıcak belimi sıcak tutuyorum korse hala takmadım 40tan sonra takmayı düşünüyorum. Bana 1 hafta sonra takabilirsin demişti ama ben takmayacağım. Rahat rahat hareket etmeyi be uyumayı bende çok istiyorum bakalım ne zaman olacak :)