Canomdacanom bol bol yürüyüş yap ve sancın gelirse derince burnundan al agzindan ver ve ayetel kursi oku sakın doktor demedikce sancın gelirse ıkınma ki acılman rahat olsun ben sabah9 da hastaneye girdim oglen 2 bucukta dogurdum illa zorlugu olcak ama bi seferde bitiyo buna odaklan yeter dogru davranirsan eger cok kolay bi normal dogum gerceklestirirsjn bana da bunlari dediler ve ben yaptim doktorum bana dediki 5. Cocugunu doguran kadinlardan bile kolay dogurdun dedi ve benim ilk dogumumdu 😀