Kızlar 20 haftayım hamileyim dün misafir gelecek diye kendimi biraz yordum hiç oturmaya fırsatım olmadı misafir geldikten sonrada hiç oturamadım haliyle de gece de karnımın sağ tarafına bi acı girdi ve orası sertleşti yürümekte falan zorlandım bugün yine devam ediyor endişe etmeli miyim hastaneye gitmeli miyim