Kızlar bugün 10 hafta 4 günlük olduk koyu sarı akıntı geldi benden 3-4 Damla Bende korktum 1. Düşük olmuştu bundan da korktum bir an acile gittim durumu anlattım felan beni alttan muayene yaptı çocuğa baktı kanama alanı varmı diye baktı ama şükürler olsun çocukta hiç bir problem yok kanama alanı falanda yokmuş bu tarz şeyler oluyor hamilelikte dedi doktor bide idrar alalım istersen dedi idrarda verdim onda da herşey güzel çıktı bu haftalarda başına böyle birşey gelen oldu mu