Rabiaustkat 5haftalik hamileyim. Doktorum bugün baktı ve rahmimin arkada olduğunu söyledi. Hatta biraz zor gördü keseyi baya bastırdı kasiğima görmek icin. Rahimin ters olanlar normal doğum yapamaz diyorlar yada düşük riski çok fazla olur diyorlar böyle şeyler yaşayan varmi bana yardımcı olur musunuz lütfen 😑😑
Pinhan Rahmim ters benimde, ters rahimler hamilelik esnasında normal olması gereken yere gelir doğumdan sonra yeniden ters haline döner.şu an normal doğum planlıyoruz doktorumla.tabii doktorunuzla konuşun yine