Hiraaaa12345 Merhaba hanımlar. Gebeliğimin 15. Haftasindayım basım çok şiddetli ağrıyor napcagimi bilemiyorum eğer aranızda şiddetli baş ağrısı çeken arkadaslar oldumu ve kötü bir durum mu yardımcı olur musunuz.
Beyzanrrr Hiraaaa12345 gebeliğin başından beri bu ağrıyı çekiyorum nie olduğunu bilmiyorum ama oluyor
Yessiimm Hiraaaa12345 bende hamile kalmadan önce de oluyordu sürekli ağrıyor bide şuan 21 haftalığım paroldan başka ilacta alamıyorum ensene buz koymayı dene iyi geliyor baya rabbim şifa versin inşallah
Melikejim Hiraaaa12345 tansiyonunuzu takip edin benim de vardı ben buz kompleksiyle gecirdim sonra doktorum sinuzit tesisi koydu umarim hemen gecer soguk seyler koyun basinuza
KubraAydin Hiraaaa12345 benimde öyle oluyor bazen günlerce geçmiyor ahri gözlerime vuruyor bi hastaneye gidip serum taktirabilirsiniz
Hiraaaa12345 @“KubraAydin” Buz tedavisi ni deneyeceğim şimdi eğer daha kötü olursa hastaneye gideceğim çok teşekkür ederim.
Merveeemsiii Hiraaaa12345 tansiyondan kaaynaklı, 16 haftalıgım hala enseden şiddetli agrı vurur ve migren var bende işin kötüsü ne buz kompleksi ne de parol vs hiçbir şey geçirmiyor
Merveeemsiii Hiraaaa12345 evde tansiyon aletin yoksa tansiyon aleti al ve sabah akşam tansiyonunu ölç bir kağıda gün gün not al, doktoruna randevuya gittiğinde götür, bana bu şekilde söylendi, şuanlık çok şükür bir problemimiz yok
Firstmomfirstchild Hiraaaa12345 18 haftadan sonra bende de basladi. Normalde hep 9 da seyreden tansiyomu bugün yasadigim efsane ağrı sonucunda tansiyonumu ölctüm 14 olmus. Hani yüksek değil diyebilirsiniz ama benim günlük rutin tansiyonum 9 dadır ve düsük tansiyon yasamaya alismisim 14 olunca dedim ki bu is is değil. Yattım uyudum 🤣 3 saat uyudum duzeldi ama su an yine agrıyor. Mecbur cekicez
Merveeemsiii Hiraaaa12345 doktorum bana bu durumu biz 20. Haftadan sonra tansiyon olarak adlandırıyoruz dedi, migren olduğu için hamilelikte daha çok tetikler dedi ama siz yine de her ihtimale karsı tansiyon aleti alın ve her gün düzenli ölçün
nurbanu-y Hiraaaa12345 benim de hamileliğimin yarısı baş ağrısıyla geçti. Parol fayda etmiyordu eczaneden migren taşları almıştım onları buzdolabında bekletip başıma masaj yapıyordum. Anlık olarak rahatlatıyor kesinlikle, bence bir deneyin