Zahrae Kızlar ilk öğrendiğiniz bebeğiniz cinsiyeti 💯 çikti mi ? Benim doktor 80% erkek dedi ama kesin değil demiş daha erken diye acaba yanılmış olabilir 🤔 (hep kız hayal ettim ve inandım 🥹) sizce ?
Aysee1123 Zahrae Bende erken öğrendim bir değişme olmadı. Bilen doktor biliyor yani doktora göre değişiyor
Yaaseee 13+5 de kıza benziyor ama net değil dedi 14+6 yız pazartesi gidicez bakalım belli edecek mi 🐣
beyzaD Ilk kızımda 16.haftada kız demişti ki çıktı. Ikinciye gebeyim 12.haftada kız dedi , bugün gittim 18.haftam yine kız dedi. Hep erkek hissettim bilmiyorum öyle hissediyorum bende merak ediyorum yanılma olur mu ters köşe olmayalım diye nasip bakalım.