Ayazfatos Pazartesi’yi beklemek en mantıklısı, bende adetimin gecikmesinin 3. Gün akşamı test yaptım tam belirgin çıkmıştı ama bizimki 5 haftalıktı o zaman test yaptığımda 😊 yeniyse testte çıkmayabiliyor, hastaneye gitmek en mantıklısı Pazartesi günü