minikpandaaa Merhaba, dün tetanoz 1. Doz vuruldum. Kolumda ağrı dünden beri var fakat yaklaşık iki saattir ateşim 37.8. Sizce normal mi? Parol alsam mı? Doktora gitmeyi gerektirir mi? Yaşayan oldu mu?
sekerparemm minikpandaaa bende dün vuruldum ateşim 37.7 falan inşAllah yarına düzeliriz kafam vücudum hic kalkmadi bugün yataktan
gncglozclk minikpandaaa 40 derece atesle 1 gece yattım tetenozdan sonra oldu 19 haflıktım kanda enfeksiyon cıktı mahvetti benı nasıl korktum allahım şükür bişey olmadı 2. Aşıyı da olmucam doktorum da olma dedı
Zulalg minikpandaaa yaz olduğu için 38.5 tan sonrası tehlikeli bana göre şu an aşım yok ben bi kaç hafta önce oldum. Aşısız ateşim 38.2
minikpandaaa sekerparemm 2 güne düzelir diyorlar ama ateşin bebeğe zararı olur mu ondan tedirgin oldum
minikpandaaa aryakuzey 37.8 sizce tehlikeli mi? Kar zarar yapmaya çalışıyorum ama ateşin bebeğe daha çok zararı olur diye düşünüyorum
aryakuzey minikpandaaa bana ateş olur normal dediler benimde oldu ama ölçmedim cok kötü olursanız hastaneye başvur canım bence cok geçmiş olsun
minikpandaaa aryakuzey çok teşekkürler🙏🏽 sürekli ölçüyorum 38 den yukarı çıkmadı ama sarstı beni biraz aşı..