Serint01 Bebeklerim ben 21 haftalığım ve dün detaylı ultrason yaptırdım aranızda var mı başka yaptıran??
Bmbe21 Serint01 bende 20+3 üm 9 ekime gün aldım bakalım. Şey soracaktım gitmeden önce tatlı birseyler yediniz mi veya randevu alırken böyle şeyler soyledilermi? Burada yazıyor kızlar görüyorum da merak ettim
Rumuz5838 Serint01 hayırla sağlıkla kavuşun inşallah bizde 4 gün sonra giricz detaylıya. çok stresliyim bişey çıkar diye. Sizin nasl geçti kaç dk baktılar bebek yüzünü gösterdi mi hareketli miydi detaylı ultrasonun detaylarını merakla bekliyoruz 🫣
mervemurat16 Serint01 bende 20+5 im salı günü yaptırıcam 21+1 oluyorum herşeyi belli oluyor dimi bazıları bu zaman için bile erken diyor 22 yi bekleyin diyenleri okudum
kubrakorkmaz Serint01 şu anda 20+5 olduk 1 hafta önce yaptırdım bebeğim 2 hafta ileriden gidiyormuş doktor yaptırmami söyledi normal kahvaltı edip girdim . Hiç durmadı ultrason sırasında.
27mart Bmbe21 Ben her kontrole gitmeden önce tatlı bişeyler yiyip gidiyorum hareketli olunca daha net görünüyor
Elfanne Bmbe21 aç gitmeyin kek tarzı yiyin tatlı yiyincede çok hareketleniyorlar her organini görmeyebilirler bizde öyle olmuştu
Serint01 Rumuz5838 40 dk baktılar yüzünü direk gösterdi ve çok hareketliydi korkulacak birşey yok canım için ferah olsun😍
sedanurbelik Kızlar ben 20. haftamda devlet hastanesinde girdim detaylıya tatlı falanda yemedim her şeyi gözüküyor dedi doktor yaklaşık 20 dk kaldım