Nur16 benim kasık altı ve vajinamda ayakta durduğum yada yorulduğum zaman çok ağrı oluyo ve sonra geçmek bilmiyo. 37. Haftadayım 25. Haftadan beri böyle. Doktorum bir sorun olmadığını söyledi. Ama sen yinede kendi doktoruna görün canım bazı şeyler kişiden kişiye göre değişiyor