Svgii0101
Ben iki-üç tane doktora gözüktüm. Hiçbiri eve bırakmadı yatırmak istedi. Hepsi açıkca konuşup yakından takip edilmesi gerektiğini, ani kayıp yapabileceğimi söylediler. Şu an hastanedeyim sürekli tahlil, sonuçlar nst, tansiyon, şeker hepsine bakılıyor. Sezeryana hazırlıklı ol dediler. Geliiişimi devam etmezse sezeryanla erken alacaklar :( eğer haftasını yakalarsa erken doğum gözükmüyor.