Merhabalar. Ben femara ardından çatlatma iğnesi olacak şekilde 3 defa denedim. Sonuncuda çatlamanin olduğu gün apandistim patlamışti ve bir kaç saat içinde ameliyat olmak zorunda kaldım. 2 senedir deniyoruz. Herhangi bir sağlık problemi görünmüyor eşinde de bende de. Ama ameliyatından sonra anladım ki zor bir şey tabi evlat sahibi olmayı beklemek ama aniden beklenmedik hayati bir durumla karşı karşıya kalınca sabretmek ve her koşulda şükretmek gerekiyormuş. Bu ay yeniden femara deniyorum Allah isteyen herkese hayırlı zamanda hayırlı evlatlar nasip etsin.