Gizemb41 dagı kesinlikle öneririm bı tık pahalı ama senlerce kullan.ben iki tane emzirme sütyeni aldım 5 tane hamile kilodu hastaneyede koydm 2 tane yedek.emzirme atletide 3 tane aldım ikisini büyük aldım bir tanesini bı beden küçük aldım çünkü dogumdan sonra kilo gidiyor biraz aşırı bol kalsın istemedim