aminehumamoms Karnıma çok kötü bi sancı girdi doğum sancısı mı acaba doğum sancısı nasıl bişey kızlar nefes alırken bile ağrı giriyo ayağa bile kalkamıyorum yürüyemiyorum
Ssstelli aminehumamoms gaz sancısı olabilir bende olmuştu o haftalarda doktora gittim her şey yolundaydı
Zulalg aminehumamoms pozisyon değiştirince ağrınız hafifliyorsa yalancı sancı oluyor o haftalarda. Ama geçmeyen ve 5 dk da bir vuran sancılarsa doktorunuza başvurun