Senaaaa__
Normal doğum da olsun sezaryen de olsun bel ağrısı olabilir çünkü karın kaslari gevşek ve ayrik bir müddet sonra ağırlık tüm belde olduğu için bel ağrısı çok yaygın isterseniz bir ortopedi ile görüşüp takipli egzersiz öneri alabilirsiniz, bel ağrısı bende de oldu ondan sonra belim çok çabuk ağrıyordu doktor bana karın rehabilitasyonu yapman gerek demişti, yani karın kasları için düzelten hareketler, de benim zamanım olmadi şimdi de ikinci gebeyim belim sürekli ağrıyor şimdiden
Muhtemelen sizinde bu yüzdendir