Browneyes Merhaba arkadaşlar aranızda Tokat devlet hastanesinde normal doğum yapan var mı ebelerin yaklaşımı nasıl sezeryan yapanlar da yazabilir
parildayanyildiz2 busraozyigit merhaba ben 3 yıl önce yaptım ebelerden yana bir sıkıntı yaşamadım yani devlet hastanesi sonuçta çok ilgi beklemeyin ama yaklaşımları kötü değildi doğumum çok zor oldu ama hiç kötü davranmadılar
busraozyigit Doktorunuz kimdi acaba? Bende devlete gidiyorum da doğumunuza ebe ile doktorunuz var mıydı yoksa nöbetçi doktor mu girdi