babylook Duyguztrkk korkma bizde yedi aylıgız hala devam ediyor nefes bile alamıyorum 6 haftalıkken başladı hala devam ediyor geceleri uyuyamıyorum bile malesef gebelikte bebege giden kan basıncı fazla olduğu için oluyor dedi doktorum şuan bile yaşıyorum panik atak hastasıyım birde üstelik korkma🤲
Sksjsux355-- Duyguztrkk normaldir her şeyde doktora gidersen daha da kötü olursun gebelik bu herşey yaşayabilirsin olağanüstü bişeyle karşılaşıyor vücut Sonuç ta ben de 27+0 haftamdayim çok aşırı çarpıntılarım olmadı ama kol ağrılarım ve göğüs agrisi çok yaşıyorum
Aegean Doktora gitme demiyorum çok içinde kalacaksa git canım ama bende de vardı, doğum yaptım ve bebeğim 6 aylık. Geçen hafta doktora gittim hâlâ devam ediyor diye. Yani normal🙊